+48 693-789-100
lub złóż zapytanie w poniższym formularzu
Nie ingerujemy w strukturę filtra!
Posiadamy nowoczesne urządzenia do regeneracji filtrów dzięki którym jesteśmy pewni skuteczności oraz bezpieczeństwa przeprowadzonej regeneracji.
Metoda regeneracji filtrów w naszej firmie polega na wielu procesach przyjaznych dla Twojego filtra:
Opinia z oceny stanu filtra
Diagnostyka celem wykluczenia możliwych uszkodzeń mechanicznych znajdujących się wewnątrz filtra za pośrednictwem kamery endoskopowej
Wpuszczenie dedykowanego detergentu do urządzenia, które ma na celu rozpuścić nagar z oleju silnikowego. Detergent jest nieszkodliwy dla środowiska jak również samego filtra. Po upływie kilkunastu godzin ulega rozkładowi
Pierwszym etapem jest czyszczenie filtra polegające na czyszczeniu wodą z dodatkiem dozowanego powietrza pod odpowiednim ciśnieniem i częstotliwością wstecznie do kierunku przepływu spalin
Drugim etapem jest czyszczenie filtra jak wyżej w odmienionym kierunku czyli zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Trzecim etapem jest ponowne wykonanie etapu pierwszego które ma na celu całkowite usunięcie zalegających resztek sadzy, nagaru, popiołu i wszelkich innych zanieczyszczeń
Czwartym etapem jest ponowne czyszczenie zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Kolejnym etapem jest osuszanie filtra powietrzem, które osiąga temperaturę ok. 90⁰C i wychłodzenie
Ostatnim etapem jest ponowny pomiar stopnia zanieczyszczenia, kompletowanie dokumentacji z przeprowadzonej regeneracji wraz z pomiarem przeciwciśnienia oraz wydanie klientowi z 24 miesięczną gwarancją na wykonaną usługę
Po wykonaniu regeneracji filtra trzeba przeprowadzić diagnostykę komputerową wykonując:
- usunięcie poprzednich wartości filtra
usunięcie błędów ze sterownika silnika
do filtrów FAP kontrola stanu płynu katalitycznego
Przeprowadzenie takiej regeneracji gwarantuje poprawność działania filtra, oczyszczenie filtra w 98,5% i cieszenie się sprawnie działającym pojazdem z homologacją.
Regeneracja nie jest możliwa kiedy filtr lub katalizator ma uszkodzony, niekompletny, nadtopiony bądź pęknięty wkład. Również kiedy widoczne są ślady ingerencji mechanicznej w filtr.